نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 23:03

قرائت پیامک‌های اعتراضی قطعی آب در تبریز توسط آل‌هاشم از تریبون جشنواره آب

امام جمعه تبریز پیامک‌های اعتراضی قطعی آب در تبریز را با وجود ادعای نبود مشکل از سوی مسئولان در این زمینه از پشت تریبون قرائت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره "آب در آئینه رسانه" اظهار کرد:  آب به عنوان ارزشمندترین و جدال برانگیزترین ماده جایگزین نفت خواهد شد که در این میان رسانه‌ها می‌توانند به عنوان موثرترین ابزار کنترل بحران نقش‌آفرین کنند.

آل‌هاشم بیان کرد: استفاده از ظرفیت رسانه کارآمدترین ابزار انتقال اطلاعات و تامین نیازها و خواستگاه افکار عمومی محسوب می‌شود، از این‌رو شناخت ماهیت،جایگاه،ظرفیت رسانه‌ای و بهره‌برداری آگاهانه و صحیح از رسانه برای رسیدن به مواجهه از ضرورت‌های مهم است.

وی توضیح داد: نخستین جشنواره "آب در آیینه رسانه" هم که با همت و نقش‌آفرینی جوانان فعال رسانه‌ای برگزار می‌شود، فرصتی است ارزشمند تا اهالی رسانه در بخش آب جامعه را نسبت به بحران آب حساس کنند و با فرهنگ‌سازی موجبات اصلاح الگوی مصرف بهینه را فراهم کنند.

امام جمعه تبریز بیان کرد: الفبای آبادانی را آب می‌دانیم و برای پاسداشت این عنصر ارزشمند که حیات‌مان وابسته به آن است، دست کسانی را می‌فشاریم که با گام استوار در سنگر آگاهی بخشی تلاشی خستگی ناپذیر دارند.

وی یادآور شد: می‌گویند مشکل آب در تبریز حل شده است ولی این پیامک را من دیشب دریافت کردم  از بس شماره‌ام دست همه است؛ آن شب کسی ساعت ۲:۳۰ نیمه شب به بنده زنگ زدند. 

آل‌هاشم در ادامه چندین پیام که قطعی آب در تبریز که برای به وی پیامک شده بود را پشت تریبون خواند.

وی ابراز کرد: در سطح کشورهای مختلف مشکل خشکسالی است ما هم شامل این موضوع هستیم، در فرانسه هم مشکل آب وجود دارد اما آنچه که مهم است مدیریت بحران آن آب است.

آل‌هاشم خطاب مسوولان دست‌اندرکار تاکید کرد: از مازوت استفاده نکنید پ،از الآن مدیریت مصرف داشته باشید تا مشکلی در زمستان نداشته باشیم.

پایان پیام/۶۰۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520863

مهمترین اخبار ایران و جهان: