نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 15:48

2 واحد تولیدی در سمنان راه‌اندازی شد

دو واحد تولیدی و صنعتی با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سمنان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح 2 واحد تولیدی در سمنان اظهار کرد: با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور، استاندار سمنان و سایر مسؤولان استانی، واحد تولیدی در رنگ و فسفات در شهرک صنعتی سمنان به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: شرکت دررنگ با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در زمینه تولید پارچه و رنگرزی در شهرک صنعتی سمنان فعالیت می‌کند که ظرفیت تولید سالانه ۲ هزار تن پارچه گردباف و پنج هزار و 800 تن رنگرزی، چاپ و تکمیل پارچه را دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: تکنولوژی بروز ماشین‌آلات خط تولید از ویژگی‌های شاخص این واحد تولیدی بوده و این شرکت از طرح‌های بسیار فعال و معتبر و اشتغال‌زا در استان است که با راه‌اندازی آن زمینه اشتغال حدود ۳۱۰ نفر فراهم شد.

احمدی اضافه کرد: در ادامه سفر یک‌روزه مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور به استان سمنان، شرکت فسفات سمنان تولیدکننده دی و مونو کلسیم فسفات، مکمل داروهای دامی در شهرک صنعتی سمنان به بهره‌برداری رسید که با سرمایه‌گذاری بالغ بر یک هزار و 300 میلیارد ریال، زمینه اشتغال حدود ۴۵ نفر فراهم شده است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این سفر همچنین از چند واحد تولیدی از قبیل تیراژه ماشین، صنایع خودروسازی فردا، کویر جین و درین ریس بازدید کرد.

پایان پیام/74001/ن/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1481663

مهمترین اخبار ایران و جهان: