نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 16:48

پدری که به یاد فرزندانش مدرسه ساخت

۲ فرزند و نوه اش را بر اثر تصادف در جاده از دست داد، برای تسلی دل و شادی روح فرزندانش قدم در راه نیک نهاد و بانی ساخت مدرسه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، روز گذشته در روستای هرمود مهرخوئی لارستان مدرسه ای افتتاح شد که روایت جالبی دارد، پیش‌دبستانی نورائی هرمود مهرخوئی مدرسه ای است که بانی اش آن را برای آبادانی روستا و شادی روح فرزندانش ساخته است.

عبدالمجید نورائی فرزند ۳۰ ساله نیک‌اندیش این مدرسه در مورد هدف از ساخت این پیش‌دبستانی اظهار داشت: پدرم این مدرسه را برای آبادانی روستا و شادی روح فرزندانش ساخت.

او افزود: ما در خانواده سه برادر و دو خواهر بودیم، ۱۲ مردادماه سال ۱۳۹۸ برادرم که مهندس شیمی پالایشگاه بندرعباس و خواهرم مدیر مدرسه روستای هرمود بود بر اثر تصادف در محور لار-بندرعباس به همراه بچه خواهرم فوت شدند.

نورائی گفت: به دلیل نبود پیش‌دبستانی در روستا و از طرفی به دلیل اینکه برادرم مهندس و خواهرم معلمِ همین روستا بود و علاقه زیادی به‌ درس و مدرسه داشت، پدرم تصمیم گرفت این بنای خیر را بسازد.

گفتنی ست، این پیش‌دبستانی با هزینه‌ ۲۰ میلیارد ریال ساخته شده و مجهز به نمازخانه، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز، صندلی و آب‌سردکن است.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1473719

مهمترین اخبار ایران و جهان: