نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 09:31

رزن «شهر دوستدار خانواده» می شود

همدان- فرماندار رزن با اشاره به اعزام ۱۰۰ مبلغ به روستاها، اجرای طرح استحکام بخشی خانواده و آغاز به کار طرح تسهیلگری جمعیت و خانواده گفت: به دنبال اجرای طرح «رزن، شهر دوستدار خانواده» هستیم.

علی اصغر غفاری آثار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در طرح‌های حوزه جمعیت و خانواده در شهرستان رزن اقدامات خوبی به انجام رسیده است، اظهار کرد: اجرای طرح‌های مختلف در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد، خودکشی، طرح حمایت از جوانی جمعیت در ۲۰ نقطه شهری و ۸۰ نقطه روستایی با جدیت پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال اجرای طرح «رزن، شهر دوستدار خانواده» هستیم، به اعزام ۱۰۰ مبلغ و مبلغه به روستاهای شهرستان رزن، اجرای طرح آمایش و استحکام بخشی خانواده طی یک دوره ۵ ماهه و آغاز به کار طرح تسهیلگری جمعیت و خانواده در دو نقطه روستایی این شهرستان سخن گفت.

فرماندار رزن به پروژه‌ها و برنامه‌هایی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان رزن اشاره کرد، اظهار کرد: مردمی‌سازی و تقویت زمینه‌های مشارکت مردم در حوزه‌های سیاست، اقتصاد و فرهنگ با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در دستور کار است.

غفاری آثار در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت بیمارستان رزن پرداخت و افزود: اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال برای بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهرستان رزن از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری پیگیری شده است.

وی با اشاره به افتتاح درمانگاه ملابداغ با اعتباری معادل ۱۱۰ میلیارد ریال در هفته دولت نیز گفت: روژه اورژانس روستای غینرجه نیز در دهه فجر کلنگ زنی و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474463

مهمترین اخبار ایران و جهان: