نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 23:12

نظر 2 بازیکن استقلال در مورد پنالتی حسینی؛ سید جورجینیو است دیگر!/ از الهامی، شجاعی و شجاعیان عذرخواهی می کنم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت:سید جورجینو است دیگر!او قصد بی احترامی نداشت و در تمرینات خوب پنالتی می زند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روزبه چشمی بعد از پیروزی 6 بر یک مقابل هوادار تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک می گویم و به بازیکنان و کادرفنی هم خسته نباشید می گویم.نیمه اول حریف بازی پایا پای بازی کردیم و در برخی صحنه ها از ما هم بهتر بودند اما در نیمه دوم با انرژی مضاعفی که گذاشتیم به برد پرگل رسیدیم و تنها نکته منفی آن گلی بود که خوردیم و اگر کلین شیت می کردیم بهتر بود.

وی در مورد دربی گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و تلاش می‌کنیم هفته بعد هم نتیجه خوبی بگیریم و این مسابقه فقط یک دربی نیست و نتیجه اش در جدول تعیین کننده است.

چشمی در مورد دلخوری الهامی از پنالتی زدن حسینی گفت: خود سید در این مورد صحبت کرده است و نیت بدی پشت این پنالتی نبوده است. تصمیم احساسی بود که گرفته شد و ما به همه حریفان خود احترام می گذاریم و به هیچ تیمی بی احترامی نکردیم. من شخصا از الهامی، شجاعیان و شجاعی عذرخواهی می کنم و نیت بدی نبود.

بازیکن استقلال در مورد تغییرات مدیریتی باشگاه گفت: آخر فصل در این مورد صحبت می‌کنیم.

رضا میرزایی بازیکن استقلال در مورد برد تیمش گفت: در 10 بازی خیلی خوب بازی کردیم و با انگیزه ای که داشتیم بازی به بازی پیش آمدیم و برنده شدیم.

وی در مورد پنالتی زدن حسینی گفت: او کارش درست است. آقا سید یک بین الملل است! سید جورجینهو است دیگر!او قصد بی احترامی نداشت و در تمرینات خوب پنالتی می زند. 

میرزایی در مورد دربی گفت: بازی به بازی پیش می رویم و به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1152063

مهمترین اخبار ایران و جهان: