نیوز سیتی!
10 فروردین 1402 - 09:10

حضور دختران دهه هشتادی همدانی در برنامه از نسل قاسم شبکه امید

همدان_مسئول هیئت نرجسانه همدان گفت: پنجشنبه برنامه‌ای از نسل قاسم با حضور دختران همدانی ساعت ۵ و نیم از شبکه امید پخش خواهد شد.

محدثه حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه هیئت دخترانه نرجسانه از سال ۱۳۹۸ تشکیل و شروع به فعالیت کرده است افزود: هدف از تشکیل این هیئت یا کافه دخترانه ایجاد یک پاتوق و مأمن دخترانه است که خود دخترها بتوانند در این کافه با توجه به نیاز دخترهای امروزه با توجه به فضاها نظارت، شراکت و مدیریت داشته باشند.

وی متذکر شد: مجموعه‌ی نرجسانه یک مجموعه تشکیلاتی و تربیت محور با محوریت هیئت، ویژه دختران نوجوان و جوان ۱۳ تا ۲۵ سال است.

مسئول مجموعه‌ی نرجسانه همدان ادامه داد: هیئت نرجسانه کاملاً متفاوت است و همه برنامه‌های برنامه ریزی شده در این مکان طبق ذائقه دختران دهه هشتادی برنامه ریزی خواهد شد که شامل برنامه‌های شاد، جذاب، دخترانه و متفاوت خواهد بود که باعث جذب مخاطب که همان دختران هستند خواهد شد.

حیدری بابیان این مطلب که هیئت دخترانه تنها هیئت تشکیلاتی دخترانه در استان همدان است افزود: این هیئت پذیرای تمام دختران از تمامی سطح شهر همدان خواهد بود و خوشبختانه در حال تأسیس شعبه‌های شهرستان هستیم.

وی یادآور شد: اسفند سال گذشته از شبکه امید طی تماسی که با ما داشتند خبر دادند از هزار مجموعه تربیتی ۵۸ مجموعه انتخاب شده‌اند و هیئت نرجسانه برای ارائه مجموعه انتخاب شده است.

حیدری مطرح کرد: پنجشنبه ساعت ۵ و نیم از شبکه امید با برنامه از نسل قاسم دختران همدانی در این برنامه شرکت خواهند کرد و مردم می‌توانند با رأی های خود ما را در ارائه برنامه‌های بهتر در استان همدان یاری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1117119

مهمترین اخبار ایران و جهان: