نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 11:32

۴ سارق در آبادان بازداشت شدند

آبادان- فرمانده انتظامی آبادان گفت: چهار متهم به سرقت درهای کرکره‌ای دارای کتیبه از واحدهای مسکونی و تجاری در آبادان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کیومرث کشوری با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از درهای کرکره‌ای دارای کتیبه مربوط به توقفگاه منازل و واحدهای تجاری آبادان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: مأموران کلانتری ۱۱ ولیعصر در تحقیقات میدانی خود متوجه شدند که شیوه و شگرد به کار رفته در همه سرقت‌ها یکسان است.

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده به پرونده تحقیقات فنی خود را آغاز و با اشراف اطلاعاتی ابتدا ۲ نفر از متهمان را در این زمینه شناسایی کرد.

وی خبر داد: متهمان پس از هماهنگی قضائی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ابزارآلات مربوط به سرقت درب‌های کرکره‌ای کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: ۲ سارق دیگر با همکاری کلانتری ۱۳ قدس این شهرستان دستگیر شدند.

وی بیان کرد: متهمان تاکنون به ۱۲ فقره سرقت درهای کرکره‌ای کتیبه‌ای از واحدهای مسکونی و تجاری و سه فقره موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ کشوری با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا گفت: از شهروندان درخواست می‌شود با نصب حفاظ فیزیکی مناسب، استفاده از درب‌های کرکره‌ای ضد سرقت، بهره گیری از قفل آویز به در مغازه، نصب دوربین‌های مداربسته و رعایت توصیه‌ها، پلیس را در پیشگیری از جرایم یاری کنند چرا که امنیت یک نیاز همگانی و تولید امنیت مستلزم مشارکت همگان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1159063

مهمترین اخبار ایران و جهان: