نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 15:09

معلم کردستانی به مرحله داوری انتخاب معلمان نمونه کشور راه یافتند

سنندج- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: پنج نفر فرهنگی نمونه استانی در گروه معلمان به مرحله کشوری راه یافته اند که منتظر اعلام اسامی منتخبین کشوری هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر مخدومی روز پنج شنبه در نشست ستاد استانی بزرگداشت مقام معلم به تشریح جزئیات برنامه شناسایی معلمان نمونه در سال تحصیلی جاری پرداخت.

وی هدف از اجرای این برنامه را اعتلای فرهنگ عمومی تکریم و قدردانی از معلمان کوشا و ساعی بیان کرد.

مخدومی افزود: معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، قراردادی و خرید خدمت شاغل در واحدهای آموزشی و پرورشی دولتی و غیردولتی شامل این برنامه هستند.

وی اجرای این برنامه را در دو حوزه و برای گروه معلمان و عوامل کیفیت بخشی عنوان کرد و گفت: معلمان به صورت سامانه‌ای و عوامل کیفیت بخشی مدارس به صورت فیزیکی مدارک خود را جهت شرکت در برنامه شناسایی معلمان نمونه ارائه کرده اند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع در ادامه به روند اجرای این برنامه تا ۳۰ فروردین ماه پرداخت و افزود: مراحل مدرسه‌ای و منطقه‌ای به پایان رسیده است.

مخدومی اعلام کرد: در گروه معلمان ۶۲ نفر و در گروه عوامل کیفیت بخشی ۱۸ نفر به مرحله استانی راه یافته اند که از این تعداد و با ارزیابی‌های صورت گرفته، ۵ نفر از معلمان و یک نفر از عوامل کیفیت بخشی به عنوان منتخب استانی انتخاب شده اند.

وی افزود: ۵ نفر فرهنگی نمونه استانی در گروه معلمان به مرحله کشوری راه یافته اند که منتظر اعلام اسامی منتخبین کشوری هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1161919

مهمترین اخبار ایران و جهان: