نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 10:01

ارائه ۵۳۳۰ فقره مشاوره به مددجویان کمیته امداد سمنان

پنج هزار و ۳۳۰ مشاوره فردی، گروهی و آموزش پیشگیرانه به مددجویان کمیته امداد استان سمنان در سال گذشته ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پارسا، مسؤول فنی کلینیک رز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به اینکه مشاوره فردی با هدف ارتقای سلامت روان مددجویان و با موضوعات خانوادگی، اختلالات روانی، ارتقای مهارت‌های فردی، فرزندپروری، زناشویی و همسرداری برای جامعه هدف ارائه می‌شود، اظهار کرد: در همین راستا، مددجویان استان سمنان یک هزار و ۷۱۷ نفر مشاوره فردی در سال ۱۴۰۱ دریافت کردند.

پارسا گفت: این مرکز با ارائه انواع خدمات مشاوره مهارت‌های زندگی، ازدواج، تحصیلی، مذهبی، فرزندپروری، آموزش‌های پیشگیرانه اعتیاد درصدد بهبود روش زندگی گروه هدف است.

وی با اشاره به اینکه جلسات مشاوره گروهی شکلی از مشاوره است که در آن گروه کوچکی از افراد با مشکلات مشابه به‌صورت منظم برای گفت‌وگو، کشف و حل مشکلاتشان به رهبری و هدایت‌گری درمانگر دورهم جمع می‌شوند، افزود: در همین راستا، این جلسات برای یک هزار و ۳۰۰ نفر با موضوعات بین فردی، ارتقای سلامت روان و ...برای گروه هدف برگزار شده است.

مسؤول فنی کلینیک رز کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: ۷۷ جلسه آموزش پیشگیرانه برای گروه هدف با موضوعات فرزندپروری، پیشگیری از اعتیاد، سبک زندگی ایرانی و اسلامی ...برگزار شده است و ۱۲۵ آزمون در راستای اقدامات تشخیص دقیق به‌منظور اجرای پروتکل درمانی مؤثر صورت پذیرفت.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1189663

مهمترین اخبار ایران و جهان: