نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 16:31

حضور پرشور مردم در روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار بود

امام جمعه موقت شهرضا گفت: حضور پرشور مردم در روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار بود و مرگ بر رژیم صهیونیستی یک رسالت است و فقط مخصوص روز قدس نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام صادق کفیل امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار بود و مرگ بر رژیم صهیونیستی یک رسالت است و فقط مخصوص روز قدس نیست.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس مظهر تجلی حمایت جهانی از فلسطین مظلوم و برائت از اسرائیل غاصب است، افزود: روز قدس این پیام را به سردمداران رژیم غاصب و حامیان پلید آن می‌دهد که شمارش معکوس برای اعلام پایان رژیم جنایتکار و اخراج اشغالگران سرزمین قدس آغاز شده است.

کفیل با بیان اینکه دغدغه دولت سیزدهم خدمت است، بیان کرد: اگر مسؤولان خدمت بیشتری کنند این کشور رشد پیدا می‌کند؛ تخریب نظام و انقلاب خوشحالی دشمنان را به دنبال دارد.

امام جمعه موقت شهرضا در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان اینکه نوجوان در دوره نوجوانی احتیاج دارد کسی سخنش را بشنود و به حرفش اهمیت دهد و چه کسی بهتر از پدر و مادر است، عنوان کرد: پدر باید با فرزند نوجوان خود کوه، استخر و پیاده‌روی برود و حرف و او را بشنود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1148519

مهمترین اخبار ایران و جهان: