نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 22:10

انهدام باند سارقان مسلح سیم برق در اسلام آبادغرب

کرمانشاه- فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از انهدام باند سارقان مسلح سیم برق در اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هوشنگ مبارکی اظهار کرد: مأموران انتظامی اسلام آبادغرب حین گشتزنی در یکی از روستاهای شهرستان متوجه تخریب کابل‌های برق روستا شده و در حالی که مشغول بررسی موضوع بودند به سمت آنها تیراندازی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: پس از این اتفاق، مأموران انتظامی هم با رعایت جوانب احتیاط و قانون بکارگیری سلاح به سمت افراد مهاجم تیراندازی و اقدام همه جانبه ای برای دستگیری عاملان سرقت و تخریب سیم برق و تیراندازی به سمت پلیس آغاز شد.

مبارکی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد ۱۶۹ متر کابل برق توسط سارقان مسلح به سرقت رفته و ۲۰۵ متر کابل هم تخریب شده است.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب بیان کرد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای باند سرقت در کرمانشاه و یکی از شهرهای استان‌های همجوار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌هایی حساب شده همگی آنها را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از مخفیگاه سارقان مسلح، پنج قبضه اسلحه جنگی و شکاری، ۴۱۹ عدد فشنگ و یک عدد فلزیاب غیرمجاز کشف شد.

مبارکی یادآوری کرد: اعضای باند در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۷ فقره سرقت سیم برق اعتراف عنوان و کردند اموال مسروقه را به یک مالخر داده اند.

رئیس پلیس اسلام آبادغرب در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی برای صدور احکام لازم خبر داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1234187

مهمترین اخبار ایران و جهان: