نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 11:57

۲۵ هزار بسته کمک مومنانه در ساوه توزیع شد

ساوه - فرمانده سپاه ساوه از توزیع ۲۵ هزار بسته کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا مهدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رویکرد بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۹ با هدف محرومیت زدایی به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد که در نشستی که مقام معظم رهبری با این جهادگران داشتند عملکرد آنها را مثبت ارزیابی کردند.

وی افزود: بخشی از اقدامات جهادگران بسیج سازندگی در بحث کرونا و زلزله را شاهد بودیم که در بحث کرونا با مشارکت مردم کارنامه درخشانی در سطح جهان کسب کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: جهاد سازندگی در ساوه نیز همزمان با سراسر کشور شجاعانه در میدان بودند که در یکسال گذشته با حمایت خیرین و مردم ۲۵ سری جهیزیه، ۲۵ هزار کمک‌های مومنانه، ۵۰ هزار پرس غذای گرم، لوازم التحریر ۵۰۰ سری و بیش از ۳۰ تن غذای گرم، تبلت و سایر کمک‌ها با مشارکت خیرین بین نیازمندان شهرستان توزیع شد که در مجموع برای تهیه این اقلام ۱۴ میلیارد تومان هزینه شد.

وی با اشاره به اقدامات جهاد سازندگی در پروژه آبرسانی روستاهای ساوه گفت: با مشارکت اداره آب و فاضلاب دو مجتمع سرداران و سردار سلیمانی در روستاهای ساوه راه اندازی شد که مجتمع سرداران ۱۳ روستا و مجتمع شهید سلیمانی ۱۵ روستا را پوشش می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه خاطرنشان کرد: کانال کشی آب روستا مربه طول حدود ۸۰۰ متر و با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان، کانال کشی روستای دربند به طول حدود ۵۰۰ متر و با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان، احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی روستاهای کوهپایه (سیلجرد) اعتبار حدود ۲ میلیارد تومان و آسفالت قریب به ۳.٥ کیلومتر روستای دربند با اعتبار حدود ۴ میلیارد تومان بخشی از اقدامات حوزه بسیج سازندگی سپاه ساوه در یکسال گذشته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1199687

مهمترین اخبار ایران و جهان: