نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 19:20

انشعابات غیرمجاز آب در کنگاور شناسایی و جمع آوری می‌شود

کرمانشاه- مدیر امور آبفای شهرستان کنگاور گفت: انشعابات غیرمجاز آب در کنگاور شناسایی و جمع آوری و به مراجع قضائی ارجاع می‌شود.

حبیب اله خزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر جدیت آبفای کنگاور در جمع آوری و برخورد با انشعابات غیرمجاز در شهر و روستاهای تحت پوشش این شهرستان، اظهار کرد: طبق پایش و بررسی‌های به عمل آمده تعداد انشعابات غیرمجاز در سطح شهر و روستا بسیار زیاد بوده و غالب آنها شناسایی و صورتجلسه شده‌اند و در صورت عدم مراجعه و پیگیری از سمت مالکین به مراجع قضائی ارجاع داده خواهند شد.

وی جمع آوری انشعابات غیرمجاز را از ۲ جنبه حائز اهمیت دانست و افزود: با جمع آوری انشعابات غیرمجاز، آبرسانی به لحاظ کمی و کیفی در شرایط مطلوب باقی خواهد ماند و همچنین میزان درآمد شرکت از فروش آب افزایش می‌یابد که تأثیر بسزایی در کاهش مشکلات مالی و خدمت رسانی به موقع خواهد داشت.

مدیر امور آبفای شهرستان کنگاور با اشاره به انشعابات غیرمجاز واقع در فاز ۲ شهرک ولیعصر، گفت: با توجه به اینکه اخطارهای لازم از سوی شرکت به تمامی مالکین دارای انشعاب غیرمجاز داده شده است و در صورت عدم مراجعه برای پیگیری تمامی انشعابات مذکور در این نهضت جمع آوری و به مراجع قضائی ارجاع داده می‌شوند.

وی از عموم مردم خواست با توجه به اینکه آب سرمایه ملی و جبران ناپذیر بوده و محافطت از این سرمایه وظیفه همه شهروندان است در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز، ساده از کنار این موضوع عبور نکنند و حتماً آن را به این امور برای پیگیری و جمع آوری گزارش دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209487

مهمترین اخبار ایران و جهان: