نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 21:58

پویش پاکسازی عمومی پارک جنگلی قرچک‌ برگزار شد

قرچک- رئیس اداره حفاظت محیط زیست قرچک گفت: همایش پاکسازی عمومی پارک جنگلی قرچک به مناسبت هفته زمین پاک در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول منصوری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای گرامی داشت هفته زمین پاک و انجام پویش ملی با شعار «سرمایه گذاری در زمین، توسعه بازیافت و بهروری سبز» پویش پاکسازی عمومی پارک جنگلی قرچک برگزار شد.

وی افزود: اداره حفاظت محیط زیست قرچک به منظور تنویر افکار عمومی و ترویج فرهنگ محیط زیستی با حضور فرماندار شهرستان، مدیران شهرداری، بخشدار، رؤسای ادارات، دهیاران، انجمن مردم نهاد نشاط، گروه‌های ورزشی، حضور تعدادی از پرسنل شبکه بهداشت و هلال احمر، شهروندان به همراه اعضای خانواده، همایش پاکسازی زمین در محل پارک جنگلی زیبا شهر شهرستان قرچک را برگزار کرد.

منصوری گفت: در این همایش فرماندار قرچک ضمن حضور فعال در مراسم پاکسازی بر اهمیت حفاظت از محیط زیست و پاکسازی زمین به عنوان مادر دوم ما انسان‌ها از حضور پرشور مسئولین و شهروندان در این همایش تشکر و قدر دانی کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست قرچک بیان داشت: با توجه به حساسیت‌های ایجاد شده در باب حفاظت از محیط زیست به عنوان بستر سالم برای زندگی موجودات و سلامت شهروندان، امید است با شروع این حرکت جهادی، مسیری برای ادامه فرهنگ سازی مسائل محیط زیستی در همه شهروندان شهرستان ایجاد شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1203587

مهمترین اخبار ایران و جهان: