نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 16:43

دشمن در اغتشاشات اخیر نابودی ارزش‌های دینی را هدف قرار داد

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر نشان داد هدفی جز نابودی ارزش‌های دینی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار کرد: اغتشاشات اخیر به صورتی هدفمند از سوی استکبار جهانی برنامه ریزی شده بود به گونه‌ای که ثابت کردند که هدفی جز نابودی ارزش‌های دینی در جامعه ندارند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: در این حوادث، رسانه‌های معاند نیز نقش پر رنگی داشتند که جدای از ترفندهای رسانه‌ای در تحریک جوانان و بدبینی آنها نسبت به اسلام به صورت علنی مردم را به انجام اقدامات خشونت بار تشویق می‌کردند.

وی افزود: در واقع نظام استکباری که مدعی حقوق بشر بود، آشکارا جوانان را تحریک می‌کرد تا به خیابان‌ها بریزند، اموال عمومی را به آتش بکشند و دست به کشتن انسان‌های بی گناه بزنند.

امام جمعه بجنورد گفت: متأسفانه در این میان برخی رسانه‌های معاند نیز جوانان را تحریک به اغتشاش و ارسال فیلم می‌کردند و در قبال آن پول دریافت می‌کردند.

وی تاکید کر: این اقدامات شوم دشمنان قبلاً در کشور سوریه نیز انجام شده بود و آنها در کشور نیز به دنبال آن بودند که نظام اسلامی در برابر این حوادث یا منفعل شود و یا دست به خشونت بزند اما مقام معظم رهبری با نگاه هوشمندانه خود تاکید کرد که برخی از جوانان در جریان حوادث فریب خورده اند و باید با جهادتبیین آنها را آگاه کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: در این شرایط همه ما باید با بهره گیری از ظرفیت‌های گوناگون نسل آینده ساز کشور را نسبت به اقدامات شوم دشمن که هدفی جز نابودی اسلام نداشتند، آگاه کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 928687

مهمترین اخبار ایران و جهان: