نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 19:54

یکی از پرچمداران جهاد تبیین خبرنگاران هستند

شهرکرد_استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از پرچمداران جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خبرنگاران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر چهارشنبه در آئین روز خبرنگار در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: خبرنگاران وارد سنگر اندیشه شدند تا از خدمات نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند.

وی افزود: حضور خبرنگاران عامل پبشرفت و تعالی جامعه است آن هم در روزگاری که بدخواهان درصدد هستند حقیقت نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران را خلاف واقع نشان دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این شرایط این خبرنگاران هستند که در برابر تحریفات و دروغ‌پراکنی‌ها ایستاده‌اند.

حیدری عنوان کرد: در روز خبرنگار باید مجالی برای تقدیر از عملکرد خبرنگاران وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از پرچمداران جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خبرنگاران هستند، خبرنگاران صادقانه موارد و مشکلات را منتقل می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اقدامات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلام باید از طریق خبرنگاران برای مردم مطرح شود.

حیدری بیان کرد: یکی از این دستاوردها نرخ بیکاری است که در چهارمحال و بختیاری روند کاهشی پیدا کرده و استان از رتبه دوم بیکاری به رتبه نهم ارتقا پیدا کرد، این مهم باید به اطلاع مردم رسیده شود.

وی تاکید کرد: برای مردم نه تنها باید امیدآفرینی کنیم بلکه با وحدت و انسجام خدمت‌گذار مردم نیز باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434487

مهمترین اخبار ایران و جهان: