نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 02:39

برترین‌های مسابقات رنکینگ بدمینتون زنجان معرفی شدند

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: مسابقات رنکینگ استان زنجان در بخش پسران زیر ۱۱ و ۱۵ سال و دربخش دختران زیر۱۱ و ۱۳سال در سالن آکادمی هیئت بدمینتون استان زنجان برگزار شد.

غلامرضا باقری، رئیس هیات بدمینتون استان زنجان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: مسابقات رنکینگ بدمینتون استان زنجان، گرامیداشت شهدای کرمان روز جمعه ۲۲ دی‌ماه و ۳۰ با حضور بیش از ۸۵ بازیکن از شهرستان‌های مختلف و باشگاه‌های استان برگزار شد.

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان افزود: در این مسابقات در بخش پسران زیر ۱۱ سال ۳۰ ورزشکار و در زیر ۱۵ سال ۲۰ بازیکن باهم رقابت کردند.
وی افزود: در بخش پسران زیر ۱۱ سال به ترتیب احسان ناصر احمدی مقام نخست، ماهان مرادی مقام دوم، رادین بهمنی و بنیامین شکوهی به‌صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند و در زیر ۱۵ سال پسران آریان اسکندری مقام نخست، رام قاسمی مقام دوم و مهرسام باقری و پورصامی مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
وی با اشاره به رقابت دختران بدمینتون کار در این دوره از مسابقات استانی ادامه داد: در بخش دختران زیر ۱۱ سال ۱۸ بازیکن و در زیر ۱۳ سال ۱۵ بازیکن حضور داشتند. 
باقری به نتایج به‌دست‌آمده در بخش دختران اشاره کرد و گفت: در بخش دختران زیر ۱۱ سال به ترتیب پرنیا باقری مقام نخست، آسنا واهبی مقام دوم و الهه رسولی و آرمیتا صمیمی مقدم مشترک مقام سوم  را از آن خود کردند.
رئیس هیات بدمینتون استان زنجان افزود: در بخش رقابت‌های دختران زیر ۱۳ سال نیز به ترتیب سلوا نیک مقام نخست، مهیا اسدی مقام دوم و  نیایش بهرامی و هستی عجملو مشترک مقام سوم را کسب کردند.

گفتنی است، در پایان رقابت‌های مسابقات رنکینگ استان زنجان با حضور اعضای هیات رئیسه بدمینتون استان زنجان و جمعی از داوران مسابقات به نفرات نخست تا سوم حکم قهرمانی و هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا شد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1636843

مهمترین اخبار ایران و جهان: