نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 15:11

نقره داغ شدن مشاور املاک متخلف در رشت

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، یک واحد صنفی مشاور املاک به دلیل ثبت نکردن کد رهگیری و رعایت نکردن تکالیف قانونی در رشت به ۱۱ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان ظهر امروز در گفت‌وگو با سیمای مرکز گیلان با اشاره به تخلف یک‌ واحد صنفی مشاور املاک در رشت اظهار کرد: پرونده مشاور املاک متخلف به علت درج نکردن کد رهگیری ورعایت نکردن تکالیف قانونی درشعبه ششم تعزیرات حکومتی رشت رسیدگی شد.

وی از جریمه ۱۱ میلیارد ریالی مشاور املاک متخلف در رشت خبر داد و گفت: با توجه به مدارک موجود در پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر نصب پارچه و پلمب متهم را برای ثبت نکردن کد رهگیری به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و اجرا نکردن تکالیف قانونی به ۴۰ میلیون ریال محکوم شده است‌.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، این گزارش را بازرسان اتاق اصناف استان پس از بازرسی از واحد صنفی مشاور املاک تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

امینی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی با هر گونه تخلف در صنف و حوزه‌ای به شدت و بر اساس قانون برخورد می‌کند، افزود: ایجاد آرامش در بازار یکی از اهداف این نهاد نظارتی بوده و تعزیرات حکومتی برابر قانون با هرگونه تخلف به شدت برخورد می‌کند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638687

مهمترین اخبار ایران و جهان: