نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 19:33

تقدیر جنبش عدالت‌خواه دانشجویی از حجت‌الاسلام قرائتی

جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در نامه‌ای از حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی به پاس یک عمر فعالیت قرآنی و عدالت‌خواهانه تقدیر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در نامه‌ای از حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی به پاس یک عمر فعالیت قرآنی و عدالت‌خواهانه تقدیر کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

«وَالَّذِینَ یُمَسِّکُونَ بِالْکِتَابِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ إِنَّا لَا نُضِیعُ أَجْرَ الْمُصْلِحِینَ»
«و آنان که متوسل به کتاب آسمانی شوند و نماز به پا دارند، ما اجر درستکاران را ضایع نخواهیم گذاشت.»
سورۀ اعراف، آیۀ ۱۷۰

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی

در منظومۀ فکری عدالت‌خواهی، صرف عمر در تبلیغ و تفسیر و آموزش قرآن کریم با قول لیّن، تلاش برای اقامۀ احکام الهی و گسترش آموزش سواد و معارف اسلامی، نه‌تن‌ها از نظر معنوی و اعتقادی ارزشمند و قابل تقدیر است، بلکه جزو اقدامات مؤثر عدالت‌خواهانه نیز محسوب می‌شود.

سال‌ها فعالیت مداوم و آموزنده برای آموزش و ترویج قرآن کریم در صدا‌وسیما، دانشگاه‌ها و بین مردم با زبانی ساده و تأثیرگذار، تألیف کتاب گران‌سنگ «تفسیر نور» در ۱۰ جلد، نگارش بیش از ۸۰ جلد کتاب در حوزۀ معارف دینی، اقدامات برجسته و ماندگار در نهضت سوادآموزی، تأسیس چندین ستاد برای ترویج معارف و اقامۀ احکام الهی مانند ستاد اقامۀ نماز و ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و...، چشمه‌هایی است که هم آثار ماندگار آن‌ها در این دنیا مشهود است و هم باقیات‌الصالحات آن در آخرت.

جنبش عدالت‌خواه دانشجویی وظیفۀ خود می‌داند به پاس این زحمات و تلاش‌ها و اقدامات شما در خدمت به اسلام و نظام اسلامی، از شما که معلم، مفسر، مروج و عامل به قرآن کریم بوده و هستید، تقدیر به عمل آورده و امید دارد که بیشتر شاهد بروز و ظهور اشخاصی همچون شما در مسیر تعلیم و تربیت و فعالیت‌های دینی و قرآنی باشد.
با آرزوی توفیق و سلامتی

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619987

مهمترین اخبار ایران و جهان: