نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 23:03

هشدار پلیس راه اصفهان، وجود مه شدید صبحگاهی در روز شنبه

رئیس پلیس راه اصفهان گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وجود مه شدید صبحگاهی در روز شنبه، به رانندگان توصیه می‌شود که قبل از رانندگی در راه‌های برون شهری استان، از سالم بودن سیستم روشنایی خودرو اطمینان حاصل کنند.

علی مولوی، رئیس پلیس راه استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه کامیون‌های کشنده تک محور نسبت به کشنده‌های جفت محور بیشتر در معرض واژگونی و قیچی شدن در جاده‌های لغزنده هستند، توصیه می‌شود که رانندگان کامیون‌های کشنده تک محور تا عادی شدن شرایط از تردد در محورهای برف‌گیر و یا دارای برف در استان خودداری و یا از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وجود مه شدید صبحگاهی در روز شنبه، به رانندگان توصیه می‌شود که قبل از رانندگی در راه‌های برون شهری استان، از سالم بودن سیستم روشنایی خودرو از قبیل چراغ‌های نور بالا و پایین،مه شکن‌ها، چراغ‌های جانبی جلو و عقب اطمینان حاصل کنند.

مولوی ادامه داد: مدیران فنی پایانه‌های مسافربری حتما قبل از حرکت اتوبوس‌ها، کلیه بازدیدهای فنی را انجام و بعد از تایید نهایی اجازه خروج اتوبوس‌ها را از پایانه صادر کنند.

رئیس پلیس راه اصفهان در خصوص سرویس‌های شرکت‌ها و کارخانجات بیان کرد: مسؤولان ترابری شهرک‌های صنعتی حتماً نظارت کافی بر سرویس‌های کارخانجات داشته و ضمن بازدید این خودروها قبل از حرکت، آموزش‌های لازم را به این رانندگان هنگام رانندگی در این شرایط ارائه کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650243

مهمترین اخبار ایران و جهان: