نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 16:33

بسیجیان شهرستان گلبهار با شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند

همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر بسیجیان، مدیران و اعضای شورای اداری شهرستان گلبهار با حضور در گلزار شهدا با آرمان های والای شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گلبهار، امروز همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر بسیجیان، مدیران و اعضای شورای اداری شهرستان گلبهار با گلباران گلزار شهدا و قرائت فاتحه یاد و خاطره این شهدای گرانقدر را گرامی داشتند. 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گلبهار در این مراسم اظهار کرد: امنیت، آسایش، آبادانی و اعتلای ایران اسلامی مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار ابوالحسن پور رضا در ادامه افزود: امام خمینی (ره) با رهبری خود و همراهی مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی ادامه داد: آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ‌ ایثار و شهادت و انتقال آرمان های شهدای انقلاب اسلامی از جمله اهداف برگزاری آیین معنوی گلباران گلزار شهداست.

سرهنگ پور رضا تصریح کرد: شهدا به رهبر انقلاب لبیک گفتند و در بالاترین جایگاه معنوی قرار گرفتند و ما قدردان رشادت و جانفشانی این عزیزان هستیم. 

این مراسم با مداحی و ذکر مصیبت اهل بیت علیه السلام و با حضور بسیجیان و مردم انقلابی به میزبانی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان گلبهار برگزار‌شد.

همچنین رژه خودرویی و موتوری نیرو های مسلح و ادارات شهرستان در ادامه این مراسم برگزار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657143

مهمترین اخبار ایران و جهان: