نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 22:57

کشتی آزاد جام یاریگین| غول کش مازندرانی زمین‌گیر شد!

علی سوادکوهی غول‌کش مازندران در وزن ۸۶ کیلوگرم و مهدی حاجیلوئیا در وزن ۹۲ کیلوگرم از مازندران نماینده کشورمان در مبارزه نخست کشتی جام یاریگین مقابل حریفان روس شکست خوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در ادامه مسابقات کشتی آزاد جام یاریگین که در روسیه در حال برگزاری است، امروز در اوزان ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۹۷ پیگیری شد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم علی سوادکوهی غول‌کش مازندرانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با آکایف از روسیه کشتی گرفت که ۵ بر ۴ شکست خورد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم محمدمبین عظیمی در دور نخست با موسی علی اف از روسیه مبارزه کرد و با نتیجه ۷ بر ۴ پیروز شد. وی در یک هشتم با برنده کشتی ارهیتویف و نجم الدین اف از روسیه مبارزه می‌کند.

مهدی حاجیلوئیان دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست به مصاف مالاچدبیروف از روسیه رفت و ۷ بر ۲ شکست خورد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد. 

به گزارش فارس؛ علی سوادکوهی این کشتی‌گیر مازندرانی که قبلا با شکست کشتی‌گیرانی همچون سیداکوف روسی و جردن باروز آمریکایی به غول‌کش معروف شده، امروز پس از استراحت در دور نخست جام یاریگین، مقابل آکایف از روسیه ۵ بر ۴ شکست خورد. سوادکوهی برای ادامه کار در گروه بازنده‌ها باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651443

مهمترین اخبار ایران و جهان: