نیوز سیتی!
21 دی 1402 - 01:03

دوربین‌های شهری در خدمت پلیس؛ مجرمان الکترونیکی رصد می‌شوند

فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان می‌گوید یک بخشی از نصب دوربین‌های شهری و تجهیزات الکترونیکی پابند و دستبند در راستای کاهش سرقت و زورگیری است.

فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص چگونگی برخورد پلیس با موبایل قاپان و زورگیران اظهار داشت: یک بخشی از نصب دوربین‌های شهری و همچنین بخشی از نصب تجهیزات الکترونیکی پابند و دستبند بر روی مجرمان در راستای کاهش سرقت و زورگیری است.

 فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: با نصب پابند و دستبند بر روی متهمانی که بیش از ۳ سال سابقه و محکومیت در ۱۰ سال اخیر داشته‌اند تمامی حرکات، مسیر و مکان‌های آنها مورد رصد قرار می‌گیرد و امیدواریم بتوانیم با این روش کاهش سرقت و افزایش امنیت مردم را به دنبال داشته باشیم.

سردار رادان افزود: با هماهنگی با قوه قضائیه کار شناسایی و تعیین مجرمین و همچنین نقاط مورد هدف انجام شده و این طرح در سراسر کشور و به ویژه تهران بزرگ، البرز و غرب و شرق تهران بزرگ به زودی اجرا خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که هزار دستگاه موتورسیکلت هم به توان تحرکی پلیس تهران افزوده شده است، تصریح کرد: افزایش این تعداد موتورسیکلت‌ توان تحرکی پلیس‌های تخصصی همچون کلانتری‌ها، واحدهای ۱۱۰ و یگان امداد را در زمان امدادخواهی مردم با سرعت بیشتری برای رسیدن به جغرافیای جرم مهیا می‌‌کند.

 پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633887

مهمترین اخبار ایران و جهان: