نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 21:59

بیانیه سپاه صاحب الزمان استان اصفهان به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است: 

«و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین»

حماسه بیست و دوم بهمن ماه سال ۱۳۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی برخلاف اراده ابرقدرت‌ها و تلاش نظام استکباری، با عنایات حضرت حق و رهبری امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) به وقوع پیوست، نهضتی که توانست غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از ۱۴ قرن به جهان تشنه عدالت بنمایاند و برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه زندگی شود.

از این رو یوم الله ۲۲ بهمن تنها نباید به عنوان روز پایانی یک رژیم سیاسی منفور تلقی گردد. بلکه باید از آن به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و پدیده‌ای تاثیرگذار در میان کشور‌های مختلف یاد کرد.

ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته، در برابر زیاده خواهی نظام سلطه با اقتدار در میدان‌های بزرگ، الگوی موفقی در تقابل با استکبار جهانی را فراروی عالم بشریت به ویژه آزادگان جهان ترسیم نموده است.

ملت بزرگ ایران در حالی چهل و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با تکیه بر رهنمودهای امامین انقلاب و تکیه بر قدرت مردمی در مقابل تمام بدخواهی‌ها و ستم‌ها ایستاده و دستگاه محاسباتی معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران را دچار اختلال کرده است. اکنون که انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش رو است، دشمن تلاش دارد مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف نموده و بذر یاس و ناامیدی را در دل‌ها بکارد، بی‌شک حضور میلیونی آحاد مردم شریف، در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیامی روشن برای نقشه‌های شیطانی استکبار جهانی خواهد داشت، دشمن در این روز صدای واقعی ملت ایران را خواهد شنید.

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ضمن گرامی داشت و تبریک این روز خجسته به مردم شهیدپرور و انقلابی استان اصفهان، خاطر نشان می سازد که به فضل الهی قدرت بازدارندگی و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان با توکل به خداوند سبحان و توسل به ذوات مقدسه آل الله و در سایه همدلی، وحدت و اتحاد ملت بزرگ اسلامی با یکدیگر و پیروی از منویات و رهنمودهای داهیانه فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای(مدظله العالی) میسر گشته است، ضمن سپاس و شکر به درگاه پروردگار به مناسبت این هدیه الهی، از همه آحاد جامعه و مردم سلحشور و بصیر برای شرکت در راهپیمایی بزرگ روز ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو دعوت به عمل می آورد و بار دیگر اعلام می دارد پاسداران و بسیجیان استان اصفهان برای دفاع از دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و امنیت و رفاه ملت سرافراز و فرهیخته سرزمین‌مان تا آخرین قطره خون در مقابل بدخواهان و نامحرمان خواهند ایستاد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667587

مهمترین اخبار ایران و جهان: