نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 11:43

بیش از هزار دانش‌آموز مازندرانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا گفت: یکم بهمن ماه اردوی دانش‌آموزی راهیان نور در استان مازندران شروع شد و تا پایان این اردو پیش‌بینی شده بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز برادر از مناطق عملیاتی و مظاهر پیشرفت استان خوزستان و تهران بازدید به عمل خواهند آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، دانش‌آموزان پسر مازندرانی که در قالب اردوهای راهیان نور و به منظور بازدید و زیارت از یادمان‌های مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به جنوب کشور اعزام شدند، آنها پس از ورود به استان خوزستان برای اسکان و استراحت و نیز شرکت در ویژه برنامه‌های فرهنگی با استقبال خادمان، وارد اردوگاه شهید جعفرزاده دزفول شدند‌.

اردوگاه شهید جعفرزاده

زائران نوجوان مازندرانی با حضور در ویژه برنامه افتتاحیه اردوهای راهیان نور، آماده بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می‌شوند که مشقی برای ایثار و مقاومت خواهد بود.

روح الله صادقی مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا  در محل اردوگاه شهید جعفرزاده دزفول ( محل اسکان زائران مازندرانی ) در مورد نحوه و برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی پسران استان مازندران، اظهار کرد: یکم بهمن ماه اردوی دانش‌آموزی راهیان نور در استان مازندران شروع شد و تا پایان این اردو پیش‌بینی شده بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز پسر از مناطق عملیاتی و مظاهر پیشرفت استان خوزستان و تهران بازدید به عمل خواهند آورد.

وی افزود: برنامه‌ای که پیش‌بینی شده بازدید از نمایشگاه هوا فضا در شهرستان تهران که از افتخارات ایران اسلامی و پیشرفت‌های کشور در حوزه نظامی بوده ، زیارت حرم حضرت معصومه (ع) و جمکران است.

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا بیان کرد: در روز دوم به اردوگاه جعفرزاده مازندران حضور خواهند یافت که برنامه‌های خوب و متنوع فرهنگی برای دانش‌آموزان از جمله شب خاطره و خانوادا شهدای بومی دزفول سایر پیش‌بینی شده است.

عکس یادگاری

صادقی با اشاره به اینکه در کنار بازدیدی از منطقه عملیاتی فتح المبین، هفت تپه، فکه و اروندرود بازدیدی خواهند داشت، اضافه کرد: بازدید از سد کرخه هم از مظاهر پیشرفت اسلامی بوده بازدید خواهند داشت

وی گفت: بستری را فراهم خواهیم کرد تا دانش‌آموزان ما بتوانند سبک و سیاق، اخلاق و منش شهدا را یاد بگیرند و در ادامه زندگی خود پیاده کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654243

مهمترین اخبار ایران و جهان: