نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 01:51

سردار سلیمانی، الگوی تمام آزادی خواهان جهان

فعال جبهه مقاومت افغانستان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی، الگوی تمام آزادی خواهان جهان است، گفت: تقوا و خویشتن داری و مراقبت از خود در مقام قدرت، ویژگی بارز این فرمانده بی مثال بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عبدالرزاق احمدی مبارز جبهه مقاومت افغانستان در همایش بین المللی"شهید القدس و اقتدار جریان مقاومت" که به همت بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی ها برگزارشد، اظهار کرد: سردار سلیمانی مبارز حقیقی بود و در عرصه های مختلف و در مقابله با استکبار، حضوری پر رنگ داشت؛ از این رو الگوی تمام عیار برای تمام آزادی خواهان بود. 

وی گفت: آنچه ما را در این محفل جمع کرده تعلق و ارتباطی است که در سایه بیداری اسلامی محقق شده است. شرق و غرب در روزگاری برای مقابله با اسلام دست به تهاجم زدند و نسخه های بدلی از اسلام و دین نشان دادند که ظهور داعش نمونه ای از آن بود. 

احمدی خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی ویژگی های شخصیتی خاص و منحصر به فردی داشت که در کمتر افرادی شاهد هستیم. او الگوی رشادت و مبارزه بود. 

این مبارز جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی همیشه خدا را در زندگی خود حاضر و ناظر می دید. تقوا و خویشتن داری و مراقب از خود در مقام قدرت ویژگی بارز این فرمانده بی مثال بود.

وی ابراز کرد: مردم غزه در سخت ترین شرایط قرار دارند و پای وطن خود ایستادند؛ چرا که ایستادگی و مقاومت عین پیروزی است. در واقعه کربلا در ظاهر امام حسین به شهادت رسید؛ در حالیکه پیروزی میدان شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623687

مهمترین اخبار ایران و جهان: