نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 00:27

آخرین خبر از پل قوسی سی‌سخت و پرونده دهیار متخلف تا دوربین‌هایی که خاک می‌خورند

در جلسه پیشگیری از وقوع جرم دنا؛ فرماندار این شهرستان به موضوعات مختلف از جمله پل قوسی سی سخت اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، جلسه پیشگیری از وقوع جرم در محل دادگستری دنا با حضور حسنی معاون پیشگیری از وقوع جرم، فرماندار دنا، دادستان دنا، اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری برگزار شد.

پارسا شعبانی فرماندار دنا اظهار داشت: در خصوص وضعیت پسماند ۶ جایگاه دفن زباله داریم  که ۳ جایگاه محصور است ولی متاسفانه دربخش مرکزی سه جایگاه دفن زباله سالهاست رها شده، برای تعیین تکلیف این جایگاهها قرار بود پاسخ استعلاماتی از طرف برخی مدیران داده شود ولی هنوز پاسخ استعلامات داده نشده است، در بحث سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و باید جواب استعلامات داده شود تا اعتبار لازم  در اختیار آنها قرار داده و کاری صورت گیرد و این مشکلات برطرف شوند.

فرماندار دنا اظهار داشت: بعد از انحلال شورای شهر استاندار قائم مقام است  و دستورات را اتخاذ خواهند کرد، در خصوص معضل سگهای ولگرد دیگر روی حرف زدن نداریم، آخرین جلسه پیشگیری از وقوع جرم در مورد سگ های ولگرد تقسیم کار کردیم ولی متاسفانه هیچ یک از دستگاههای مرتبط و مشخص شده به وظایفشان عمل نکردند، در خصوص مشکل پایش تصویری امروز صحبتی داشتیم و قرار بود تفاهم نامه ای میان شهرداری و مخابرات امضا شود که عملیات نصب دوربین ها آغاز گردد.

شعبانی گفت: در مورد انتخابات باید مدام از برگزاری انتخابات سالم گفته شود چرا که آبروی نظام است، قانون انتخابات مجلس را همکاران بخوانند تا شرح وظایف هر نهادی مشخص شود، تا امروز در شهرستان دنا مشکل خاصی نداشتیم، رفتار و گفتار و نشست ها طوری نباشد که مردم بدبین شوند و اگر در این مورد  گزارشی برسد که اداره یا مدیری تخلفی داشته قطعا برخورد خواهیم کرد.

مسوول ارشد اجرایی دنا گفت: بحث مسدود شدن جاده یاسوج به سی سخت برای عملیات ساخت بزرگترین پل قوسی کشور در دستور کار قرار گرفته و قطعا جاده مسدود خواهد شد هر چند که جاده جایگزین مشکلاتی دارد و انتظار از دستگاه قضا هست که پرونده مربوطه چندین ساله را حل و فصل کنند.

فرماندار دنا عنوان کرد: ضمن  تشکر از مجموعه قضایی تقاضای رسیدگی به پرونده دهیار متخلف که در استان در حال رسیدگی است را داریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640343

مهمترین اخبار ایران و جهان: