نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 13:35

حکم جهادی که از دست مادر شهید گرفته شد

مدیر کانون مقاومت بسیج رسانه شهرستان نکا، حکم جهاد تبیین در رسانه و مسؤولیت در این کانون را از دستان مبارک مادر شهید لقمانی دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، حفظ قداست شهدا برعهده خانواده شهداست و بسیج رسانه شهرستان نکا هم با تبرک جستن از شهید، حکم جهادی خود را از دستان مادر شهید غلامعلی لقمانی شهمیری در نکا دریافت کرد.

مسؤولیت و تبیین جهادی در حوزه رسانه از دستان مادر شهید و در منزل شهید گرفته و مسؤولیت سنگین عرصه رسانه این بار به امرالله یدالهی از پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه در شهرستان نکا واگذار شد تا سکان‌دار این عرصه مهم باشد.

امرالله یدالهی مدیر کانون مقاومت بسیج رسانه شهرستان نکا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نکا اظهار کرد: سفارش شهدا به کار خدایی کردن، کار برای مردم و در مسیر ولایت بودن است که با همه توان در این مسیر گام برمی‌داریم.

وی افزود: از مادر شهید و دستان‌مبارک این مادر که از سادات است، تبرک جستیم تا کارمان را با نام و یاد شهدایی و در مسیر  شهدا بودن آغاز کنیم.

مدیر کانون مقاومت بسیج رسانه شهرستان نکا یادآور شد: شهدا از جایگاه و منزلت بالایی در نزد ملت ایران برخودار هستند و اهالی رسانه پاسدار خون شهداء هستند وتلاش می‌کنند با خدمت صادقانه خود در اطلاع رسانی به موقع و صحیح و تبیین جهادی ایثار و شهادت، بتواند گوشه‌ای از جانفشانی فرزندان این آب وخاک را به جامعه انتقال داده و به وصایای شهدا عمل کنند.

وی افزود: شهدا مایه افتخار، عزت و قوت قلب کارکنان پلیس هستند و مهمترین پیام خون شهداء تداوم راه اسلام، حمایت از ولایت فقیه و حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

یدالهی گرفتن حکم‌مسوولیت در بسیج رسانه از دستان مادر شهید یک توفیق الهی دانست و گفت: از امروز وظیفه سنگین تری برعهده داریم و باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش تلاش کنیم.

در این مراسم با تقدیر از محمدی مدیر سابق کانون بسیج رسانه نکا، «امرالله یدالهی» به عنوان مدیر کانون مقاومت بسیج رسانه شهرستان نکا معرفی شد.

پایان پیام/۸۶۰۰۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1532687

مهمترین اخبار ایران و جهان: