نیوز سیتی!
14 مهر 1402 - 17:07

عسگری: یک گل سالم و یک پنالتی مسلم شمس‌آذر را داور ندید

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: رسانه‌ها نباید فقط اشتباهات داوری علیه تیم‌های پرسپولیس و استقلال را ببینند روز گذشته داور یک گل سالم و یک پنالتی مسلم تیم شمس‌آذر را ندید.

حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت وحید زمانی داور دیدار شمس‌آذر قزوین و ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: متأسفانه رسانه‌های ما وقتی یک داور علیه استقلال و پرسپولیس مرتکب اشتباه می‌شود خیلی به آن می‌پردازند و حسابی در مورد آن بحث و بررسی می‌کنند، اما روز گذشته در هفته هفتم لیگ برتر داور مرتکب دو اشتباه بسیار بزرگ و تأثیرگذار شد که باعث باخت تیم شمس‌آذر به ذوب‌آهن شد.

وی افزود: در مهمترین صحنه بازیکن شمس‌آذر یک گل سالم را به ثمر می‌رساند و توپ به تور دروازه برخورد می‌کند اما در کمال ناباوری داور این گل را نمی‌بیند. در صحنه دیگر هم مدافع ذوب‌آهن روی مهاجم شمس‌آذر مرتکب خطای پنالتی آشکار می‌شود که باز هم داور این پنالتی را نمی‌گیرد و حتی به اشتباه به بازیکن شمس‌آذر به دلیل شبیه‌سازی کارت زرد نشان می‌دهد.این دو اشتباه نتیجه بازی دیروز را تحت تأثیر قرار داد.

وی با انتقاد از شرایط کنونی داوری فوتبال گفت:‌ متأسفانه یکی از استان‌ها با توجه به حمایت یکی از اعضای هیأت رئیسه در داوری نقش‌آفرینی اصلی و اساسی پیدا کرده و شاید به همین دلیل است که گاهی اوقات داوران کم‌تجربه برای مسابقات حساس انتخاب می‌شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529587

مهمترین اخبار ایران و جهان: