نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 16:30

باند سارقان سوخت خودروها در بیرجند منهدم شد

بیرجند_فرمانده انتظامی بیرجند از دستگیری باند سارقان سوخت خودروهای در بیرجند خبر داد و گفت: این سارقان به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد رضا کارگر صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سوخت خودرو در سطح شهرستان بیرجند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان برای به انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی کردند.

وی با بیان اینکه در این راستا دو نفر سارق شناسایی و مورد تعقیب قرار گرفتند، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی این سارقان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بیرجند ادامه داد: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

کارگر اضافه کرد: همچنین در پی بازجوئی های تخصصی و پلیسی صورت گرفته از سارقان دستگیر شده، یک نفر مالخر شناسایی و دستگیر شد.

وی یادآور شد: سارقان و متهمان این پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بیرجند در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1485043

مهمترین اخبار ایران و جهان: