نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 09:55

نماینده مجلس: ستاد اربعین به قیمت بلیت هواپیما و اتوبوس نظارت کند

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دو نهاد سازمان هواپیمایی کشوری و ستاد اربعین به عنوان نهادهای مرتبط با حوزه کاری مراسم اربعین باید کنترل و نظارت دقیقی بر قیمت بلیت‌های اتوبوس‌ها و هواپیماها در ایام منتهی به اربعین داشته باشند.

غلامرضا مرحبا نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: در زمان پیک مسافر مراسم اربعین قرار داریم و گاهی شاهد افزایش قیمت بلیت قطار و هواپیما و اتوبوس در کشور هستیم که با وجود نهادهای نظارتی متعدد این کار نباید اتفاق بیفتد.

وی افزود: دو نهاد سازمان هواپیمایی کشوری و ستاد اربعین به عنوان نهادهای مرتبط با حوزه کاری مراسم اربعین باید کنترل و نظارت دقیقی بر قیمت بلیت های اتوبوس‌ها و هواپیماها در ایام منتهی به اربعین داشته باشند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: براساس پیگیری های صورت گرفته ظرفیت کافی برای جابجایی مسافران اربعین چه در حوزه زمینی و چه در حوزه هوایی وجود دارد و ما مشکلی از این حیث نداریم.

مرحبا خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم سازمان هواپیمایی کشوری و ستاد اربعین باید بر حمل و نقل و جابجایی مسافر در ایام اربعین نظارت کافی داشته باشند تا زائران اربعین دچار مشکل در این حوزه نشوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1472687

مهمترین اخبار ایران و جهان: