نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 08:45

۴۲ پروژه عمرانی دولتی و خصوصی در نطنز افتتاح شد

فرماندار شهرستان نطنز گفت: در هفته دولت ۴۲ پروژه عمرانی دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ‌بر ۱۷۰۰ میلیارد ریال در شهرستان نطنز افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز هفته دولت فرصت ارزشمندی برای بیان خدمات دولت در راستای رفاه مردم است، چه مردمی که در شهر سکونت دارند و چه مردمی که در روستاها ساکن و به امر تولید مشغول هستند و همه از دولت توقع همراهی و ایجاد زیرساخت و امکانات برای شهر و روستای خود دارند.

محمد عباس ظریفی فرماندار شهرستان نطنز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس نطنز اظهار کرد: جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی بین مسؤولان ادارات به مناسبت هفته دولت برای بیان دستاوردهای ادارات که دستاوردهای نظام، دولت و انقلاب است در مردادماه تشکیل و بر اهمیت پاسخگویی تأکید شد.

وی با تأکید بر لزوم امیدآفرینی و جهاد تبیین در جامعه گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و لزوم مقابله با هجمه دشمن در فضای مجازی، مسؤولان باید خدماتی که در شأن مردم است را برای آنها بازگو و گزارش کنند.

ظریفی ادامه داد: رسالت ما مسؤولان، خدمت بی‌منت به مردم است و حق مردم است که بدانند مسؤولانشان چه کرده‌اند و چه اقداماتی در دولت طی یک سال گذشته انجام‌شده است و بر همین اساس از مسؤولان خواستیم تا بین مردم به‌ویژه در مساجد، هیأت‌ها و سایر تجمعات حضور فعال داشته باشند و به‌ویژه در هفته دولت در حل مشکلات مردم تسریع کنند.

فرماندار نطنز آئین غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور در چهار مسجد شهرهای نطنز، بادرود، خالدآباد و طرق‌رود و ارائه گزارش به مردم و شنیدن درد دل مردم، تکلیف به همه روسای ادارات برای برپایی ملاقات عمومی در روز دوشنبه 6 شهریور و برپایی میز خدمت در دو نماز جمعه نطنز و بادرود را ازجمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در نطنز برشمرد.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف شدند گزارش عملکرد یک‌ساله خود را منتشر کنند و در اختیار مردم قرار دهند و تأکید کردیم برای پیشبرد کار و انجام رسالت اداری با هیچ‌کسی تعارف نخواهیم داشت و نقطه‌نظر و خط قرمز مسؤولان گره‌گشایی از کار مردم خواهد بود.

ظریفی با اشاره به فلسفه شعار مردم در فعالیت‌های دولت سیزدهم گفت: نظام جمهوری اسلامی ما از ابتدای شکل‌گیری خود با پشتوانه مردم کارکرده و همه فعالیت‌های خود را بر محوریت مردم قرار داده است و از آنجایی‌که دولت سیزدهم فعالیت خود را بر پایه مردم و مردمی بودن گذاشته است برنامه افتتاح پروژه‌ها را مردمی برگزار کردیم و ضمن اعلام برنامه‌های افتتاح پروژه‌ها، تأکید کردیم که حضور مردم و اهالی در برنامه افتتاحیه پروژه‌ها نیز آزاد است.

ظریفی بیان کرد: در هفته دولت ۴۲ پروژه عمرانی دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ‌ بر ۱۷۰۰ میلیارد ریال در شهرستان نطنز افتتاح و بهره‌برداری شد.

فرماندار شهرستان نطنز افزود: ۵۶ میلیارد تومان  در حوضه روکش آسفالت راه‌های برون‌شهری شهرستان، ۶۱ میلیارد تومان در حوزه صنعت، بیش از ۳ میلیارد تومان در حوزه روشنایی معابر و بهسازی شبکه برق، بیش از ۷ میلیارد تومان در حوزه دام‌پروری و آبیاری کم‌فشار، بیش از ۲۰ میلیارد تومان در حوزه درون‌شهری ازجمله روکش آسفالت و جدول‌گذاری معابر و بیش از ۳ میلیارد تومان در حوزه معابر درون روستایی هزینه شده است.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1478187

مهمترین اخبار ایران و جهان: