نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 13:39

آگاهی‌بخشی؛ مهمترین رسالت روحانیون/ گمراه کردن جوانان از توطئه‌های دشمنان است

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه، از روشنگری جوانان به عنوان کلید خنثی‌سازی توطئه دشمنان یاد کرد و گفت: یکی از مهمترین رسالت روحانیون شیعه و اهل سنت، آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در گردهمایی روحانیون شیعه و اهل سنت استان کرمانشاه که با موضوع جهاد تبیین و دستاوردهای ایام‌الله دهه فجر  در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، از روشنگری جوانان به عنوان کلید خنثی‌سازی توطئه دشمنان یاد کرد.

وی با تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: امیدوارم همه برنامه‌های ما برای تقویت اسلام باشد و توفیق داشته باشیم در خدمت اسلام باشیم،  زیراپیامبر اکرم (ص) مبنای کار خود را بر تشکیل حکومت الهی گذاشت و در این حکومت مجموعه دستورات خداوند را اجرا کرد، لذا امروز می‌بینیم امامین انقلاب اسلامی همان سیاست پیامبر(ص) را اجرا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه با مهم دانستن اسلام سیاسی، گفت: باید بدانیم در حکومت اسلامی سیاست از دیانت جدا نیست، زیرا حرکت امام راحل برای آزادی مسلمانان بر محور دین و با سیاست اجرا شدو همه ما را نجات داد و قدرت عظیم مسلمین را به آنان بازگو فرمود.

وی افزود: قدرت اسلام منبعث از قدرت الهی است، لذا می‌بینیم اسلام سیاسی ضمن بیداری مردم، ۲ هزار و ۵۰۰ سال پادشاهی را کنار گذاشت که  همین حیرت دنیا را در پی داشت.

آیت‌الله علماء خطاب به قشر جوان جامعه، تصریح کرد: فرزندان عزیز ما باید مراقب توطئه‌های استکبار باشند و بیدار باشند و بدانند دشمن چه ترفندی‌هایی برای گمراه کردم آنان برنامه‌ریزی کرده است، لذا می بینیم امام راحل همه ما را بیدار کرد و به ما فرمود، باید با هوشیاری و آگاهی مراقب دشمنان باشیم، بنابراین یکی از  مهمترین رسالت روحانیون آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1024787

مهمترین اخبار ایران و جهان: