نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 11:26

کلنگ زنی و بهره برداری از ۲۲ طرح عمرانی در کوار

کوار- فرماندار کوار گفت: ۲۱ طرح عمرانی، آموزشی و بهداشتی همزمان با چهل و چهارمین بهار انقلاب در کوار کلنگ زنی و یا بهره برداری شد.

سعید خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت دهه فجر از کلنگ زنی و بهره برداری از ۲۱ طرح عمرانی، آموزشی و بهداشتی به ارزش هزار و ۲۶۲ میلیارد تومان خبر داد و اظهار کرد: ۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رحیمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی بهره برداری شد.

وی با تشریح پروژه‌های بهره برداری شده دهه فجر امسال اعلام کرد: پروژه شرکت حمل و نقل ارسلان ترابر زاگرس، خانه بهداشت شهر طسوج، ایستگاه اقلیم شناسی خودکار کوار، پایگاه سلامت شهر اکبرآباد، آموزشگاه شهید مظلوم مظفری، آموزشگاه شهید جوکار فتح آباد و آموزشگاه شهید چمران آباده آبگرم از پروژه‌های قابل افتتاح امروز در کوار بود.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر در کوار همچنین به کلنگ زنی ۱۵ پروژه عمرانی، اقتصادی و آموزشی با اعتباری ۸۶۰ میلیارد تومان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: از این ۱۵ پروژه، ۱۲ پروژه آموزشی خیر ساز توسط مجتمع ذوب آهن پاسارگاد شهرستان کوار است‌.

خانی همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکونی شهر کوار در طرح بزرگ نهضت ملی مسکن در این شهرستان همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

وی در ادامه از کلنگ زنی کارخانه تولیدی محصولات پایین دستی فولاد (شرکت پارس نورد شیراز) تولید میلگرد و پروفیل با سرمایه گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی و با اشتغال ۱۰۰ نفر نیز سخن گفت.

فرماندار کوار کلنگ زنی تعریض محور کوار – اکبرآباد را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام در این شهرستان دانست‌.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1029187

مهمترین اخبار ایران و جهان: