نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 09:50

فرآیند زایمان طبیعی در بیمارستان‌های استان بوشهر تسهیل می‌شود

بوشهر- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: فرآیند زایمان طبیعی در بیمارستان‌های استان بوشهر تسهیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر احمد یزدان‌پناه صبح یکشنبه در نشست جوانی جمعیت اظهار داشت: تسهیل و خوشایند سازی فرایند زایمان طبیعی از اولویت‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

وی با اشاره به نقش مهم و اثربخش سیاست‌های جمعیتی افزود: کادر درمان در زمینه جوانی جمعیت و اجرای به‌موقع و فعالیت‌های مهمی که در این زمینه انجام‌شده نقش مهمی دارند و بر همین اساس فعالیت‌های خوبی نیز در زمینه اجرای قانون جوانی جمعیت صورت گرفته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در زمینه اجرای قانون جوانی جمعیت اقدامات مهمی صورت گرفته که یکی از این اقدامات راه‌اندازی مرکز درمانی ناباروری سطح سه است که در این سطح میزان باروری و زایمان موفق بیشتر شده و تأثیر به سزایی در جوانی جمعیت خواهد داشت.

وی بیان کرد: به منظور تسهیل در امر باروری و راحت بودن مادران جهت زایمان و مراحل آن در بیمارستان‌ها، مرکز درمانی ناباروری رویان در برازجان در زمینه ویزیت و مشاوره زوجین نابارور فعالیت‌های بسیار مفید و مؤثری را انجام داده و مشاوره‌های لازم توسط متخصص طب مکمل و ایرانی نیز در این مرکز به مادران عزیز داده خواهد شد.

یزدان پناه بیان کرد: در بیمارستان‌های سطح استان زایمان‌های طبیعی به‌صورت بدون درد در حال انجام است و برای تسهیل در امر زایمان مادران و همچنین بهبود کیفیت، امکانات موجود در بلوک زایمان بیمارستان‌ها اقدامات خوب و مؤثری صورت گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1362687

مهمترین اخبار ایران و جهان: