نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 10:06

ضرورت رفع مشکلات و اولویت بندی مسائل شهر فرادنبه

شهرکرد_سرپرست فرمانداری بروجن گفت:مسئولان باید در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم بررسی رفع مشکلات و اولویت بندی مسائل شهر فرادنبه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فتاح کرمی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی و رفع مسائل و مشکلات شهر فرادنبه، اظهار کرد: میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان، سفر ریاست جمهوری، ملی و استانی در حوزه‌های آب و فاضلاب و راه و شهرسازی برای شهر فرادنبه مصوب شده است.

وی با بیان اینکه کارها باید به صورت میدانی انجام شود گفت: هدف ما از بازدید همه نقاط شهرستان، بررسی مسائل و رفع مشکلات موجود است.

کرمی افزود: ۵۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان، سفر ریاست جمهوری، ملی و استانی در حوزه‌های آب و فاضلاب و راه و شهرسازی برای شهر فرادنبه مصوب شده است.

فرماندار بروجن، آغاز فروش انشعاب فاضلاب، اصلاح شبکه آب شرب شهر فرادنبه، تحویل، تحول و تغییر نمایندگی واقع در حریم و محدوده شهر توسط منابع طبیعی به اداره راه و شهرسازی، تهیه طرح پیاده راه سلامت در جاده امامزاده علی بن احمد (ع) توسط شهرداری فرادنبه، تسریع در واگذاری زمین شهدای گمنام (پیرو سفر دکتر نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی) به شهرداری به منظور ساماندهی گلزار شهدای گمنام و تأمین بذر و نهال از سوی منابع طبیعی و آبخیزداری استان و کاشت در ۷۵ هکتار از تپه قزل گریش فرادنبه توسط شهرداری را از جمله مصوبات این جلسه عنوان کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1284043

مهمترین اخبار ایران و جهان: