نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 16:28

خط ویژه| اصرار جریان غربگرا برای هم‌صدایی با سرکرده گروهک کومله

فعالین جریان غربگرا باید بابت هم‌صدایی با افراد بدسابقه و جنایتکاری همچون سرکرده گروهک کومله، به مردم و افکارعمومی پاسخگو باشند.

فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

*******

اصرار جریان غربگرا برای همصدایی با سرکرده گروهک کومله

جریان معاند بارها در توصیف حاکمیت در ایران از کلیدواژه «حاکمیت یکدست» استفاده کرده است. در همین رابطه «عبدالله مهتدی» سرکرده گروهک تروریستی و جنایتکار کومله مدعی است که حاکمیت در ایران یکدست بوده و نتوانسته بر مشکلات فائق بیاید.

اینکه فرد بدسابقه و جنایتکاری همچون سرکرده گروهک تروریستی کومله، حاکمیت در ایران را مورد حمله قرار می دهد، اصلا عجیب و دور از انتظار نیست. اما نکته اینجاست که جریان غربگرا در داخل، دقیقا همین خط رسانه ای و عملیات روانی را در پیش گرفته اند.
 

 

در جدیدترین نمونه روزنامه هم میهن- به مدیریت کرباسچی- مدعی است که حاکمیت در ایران یکدست بوده و این ویژگی مانع از رفع مشکلات شده است.

جریان غربگرا عادت دارد که به مردم سالاری دهن کجی کند. متاسفانه این طیف شدیدا به «توهم توطئه» دچار است. بر همین اساس اگر در انتخابات شکست بخورد، دروغ تقلب یا حاکمیت یکدست را مطرح می کند و اگر در انتخابات پیروز هم شود، دروغ اختیارات محدود را مطرح می کند.

ریشه هر 2 مورد، ناکارآمدی جریان غربگرا برای رسیدگی به امور کشور است. این طیف حداقل در 8 سال دولت قبل نشان داد که به هیچ عنوان توانایی رسیدگی به امور مردم و مشکلات کشور را ندارد.
 

 

فعالین جریان غربگرا باید بابت همصدایی با افراد بدسابقه و جنایتکاری همچون سرکرده گروهک کومله، به مردم و افکارعمومی پاسخگو باشند.

چانه زنی در داخل برای مذاکره مستقیم با آمریکا

در حال حاضر نه تنها تحلیلگران و اندیشکده های غربی، بلکه حتی مقامات آمریکایی نیز اذعان دارند که دو مسئله « بی اثر شدن تحریم ها» و «روند دلارزدایی» روز به روز سرعت بیشتری می گیرد.

در حال حاضر به دلایل مختلف آمریکا نیازمند مذاکره با ایران است اما به جهت اعتیاد به خوی سلطه گری و غارتگری، اولا این نیاز مبرم خود را امتیاز ویژه به ایران جا می زند و ثانیا حتی بر فرض برگزاری مذاکره و توافق نیز از اجرای تعهدات خود شانه خالی می کند.
 


بر همین اساس تا زمانیکه آمریکا از خوی سلطه گری و غارتگری خود عقب نشینی نکند، مذاکره و توافق هیچ حاصلی برای مردم کشورمان ندارد.

با اینحال یک جریان سیاسی خاص در داخل، همچنان در حال چانه زنی برای مذاکره مستقیم و توافق با آمریکاست. این طیف 2 واقعیت بدیهی را به صورت همزمان انکار می کند. یکی خسارت های هنگفت توافق برجام است و دیگری موفقیت های دولت رئیسی بدون برجام و FATF است.

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1293287

مهمترین اخبار ایران و جهان: