نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 12:41

42 پروژه بهداشتی در دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی افتتاح می‌شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در راستای شکوفایی حوزه بهداشت و شتاب‌بخشی در ایجاد زیرساخت‌های این حوزه، 42 پروژه بهداشتی در استان افتتاح و راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز جواد شاهین‌فر، سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه اکنون ۴۲ پروژه بهداشتی در دانشگاه در حال ساخت است، اظهار کرد: این پروژه‌ها با میانگین پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد شامل ۱۲ مرکز جامع خدمات سلامت، ۶ پایگاه بهداشتی، ۲۲ خانه بهداشت، یک انبار دارویی و یک آموزشگاه بهورزی است.

وی با تأکید بر اینکه محرومیت‌زدایی و دسترسی عادلانه به امکانات و خدمات بهداشتی یکی از اولویت‌های مجموعه سلامت در استان است، گفت: در راستای احداث و بهسازی پروژه‌های بهداشتی مصوب محرومیت‌زدایی، ۱۴ خانه بهداشت بهسازی و ۱۱ پروژه شامل ۵ مرکز خدمات جامع سلامت و ۶ خانه بهداشت به بهره‌برداری رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی افزود: زیرساخت‌های بهداشت و درمان با نوسازی و بهسازی مراکز و خانه‌های بهداشت ارتقاء می‌یابد و مردم می‌توانند  از خدمات مطلوبی بهره‌مند شوند.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1282643

مهمترین اخبار ایران و جهان: