نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 12:00

علیقارداشی: انتظار داریم به خاطر نتایج خوب بودجه‌مان کامل پرداخت شود

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: انتخابات فدراسیون با مسابقات جهانی تقریبا همزمان است و امیدوارم انتخابات خللی در نتایج بچه ها ایجاد نکند.

مهرداد علیقارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد تیم پاراتنیس روی میز ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: ما در دوره قبل یک مدال برنز گرفته بودیم که در این دوره 2 مدال برنز شد که 100 درصد پیشرفت در بخش مدال داشتیم. با 4 ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کرده بودیم و به نظرم عملکردمان خوب بود و علاوه بر دو برنز دو مقام پنجم هم داشتیم.

وی در مورد عملکرد مجید احتشام زاده به عنوان سرمربی گفت: او به عنوان سرمربی تیم خیلی زحمت کشید و راهنمایی‌هایش موثر بود. شاید هرکسی قبول نمی‌کرد هدایت تیم را نتیجه خوب بود، اما احتشام زاده با این سبقه‌ای که دارد، خالصانه آمد و کار کرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد وضعیت تیم ملی برای جهانی بوسان عنوان کرد: مسابقات انتخابی روز گذشته برگزار و تیم کامل شد. پس از بازگشت بچه‌ها از لیگ‌های فرانسه و ترکیه و با هماهنگی کادرفنی اردوها را برگزار می‌کنیم. البته لیگ را هم در پیش داریم.

علیقارداشی در خصوص اینکه چه مقدار از بودجه تان دریافت کرده اید، گفت: تاکنون حدود 50 درصد بودجه را گرفته ایم و حالا قول‌هایی داده‌اند که با توجه به عملکرد خوب در بازی های آسیایی بقیه بودجه قبل از مسابقات جهانی پرداخت شود و امیدواریم این اتفاق بیفتد تا بتوانیم پشتیبانی خوبی از بچه‌ها داشته باشیم.

وی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون عنوان کرد: 20 بهمن دوره فعلی به پایان می‌رسد و من در مورد شرایط و اینکه قرار است 27 بهمن مسابقات جهانی برگزار شود، به وزارت ورزش توضیحاتی را ارائه داده‌ام تا خدایی ناکرده به واسطه برگزاری انتخابات، خللی در کار تیم ملی به وجود نیاید و در همان موعد مقرر خودش برگزار شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560543

مهمترین اخبار ایران و جهان: