نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 16:51

برترین دستگاه‌های اجرایی استان معرفی شدند

آیین بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی در اصفهان با معرفی برترین دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان با حضور محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور، سیدرضا مرتضوی، استاندار و روسا و مدیران کل دستگاه های اجرایی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان امروز (سه‌شنبه ۵ دی) به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

در بخش ابتدایی این مراسم کلیپی به صورت خلاصه از جشنواره‌های قبلی پخش شد، سپس نوبت به ارائه توضیحات در خصوص چگونگی ارزیابی و معرفی فاکتور‌های‌ تاثیرگذار رسید؛ معرفی اقدامات انجام شده در استان اصفهان از زمان حضور سیدرضا مرتضوی به عنوان استاندار بخش بعدی این آیین بود.

پس از تجلیل از خانواده شهدا و بیان سخنان استاندار اصفهان و معاون اجرایی رئیس جمهور، زمان اهدای جوایز به منتخبین بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی فرا رسید و مدیران دستگاه‌‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش فارس، جشنواره شهید رجایی همه‌ساله به منظور قدردانی از کارکنان دولت و همچنین به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود؛ فرایند انتخاب بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی بر اساس دستورالعمل‌ها می‌باشد.

در این دوره از جشنواره ۶۵ دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند و دستگاه‌هایی نیز در این ارزیابی غیبت داشتند، همچنین فرایند ارزیابی شهرداری‌ها برای اولین بار به صورت آزمایشی برگزار شد اما نتایج آن در بخش جوایز لحاظ نشد تا در سال آینده به صورت مجزا به آن پرداخته شود.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616887

مهمترین اخبار ایران و جهان: