نیوز سیتی!
02 دی 1402 - 13:41

سفر غریبانه هندبال ایران به عمان؛ از تیم ملی چه خبر؟

تیم ملی هندبال ایران در شرایطی به عمان سفر کرده که در روزهای اخیر هیچ خبری از آن در سایت فدراسیون منتشر نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی هندبال ایران در راستای آمادگی برای حضور در بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا، برای برپایی اولین اردوی تدارکاتی برون مرزی و برگزاری چهار دیدار دوستانه با تیم ملی عمان، عازم مسقط شده است. 20 بازیکن و 7 نفر کادرفنی کاروان تیم ملی هندبال کشورمان را در این اردوی تدارکاتی تشکیل می‌دهند. 

در این راستا تیم ملی هندبال مردان کشورمان در سومین بازی دوستانه خود در اردوی آماده سازی کشور عمان به مصاف تیم ملی این کشور رفت و  به برتری 24 بر 22 رسید‌. شاگردان رحیمی زاده در اولین دیدار تدارکاتی به نتیجه برابر 24 رضایت دادند و سپس در بازی دوم به پیروزی 23 بر 21 مقابل تیم ملی عمان رسیدند.

این در حالی است که در روزهای اخیر هیچ خبری از تیم ملی در سایت فدراسیون منتشر نشده است و به نظر می‌رسد هندبالی‌ها عادت کرده‌اند که تمام کارهای خود را به صورت غریبانه انجام دهند. مشخص نیست که چرا فدراسیون هندبال راهکاری برای رفع این معضل همیشگی خود پیدا نمی‌کند!

تیم ملی کشورمان امروز (شنبه) در آخرین مسابقه در کشور عمان به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت و سپس روز یکشنبه عمان را به مقصد تهران ترک خواهند کرد. مردان هندبالیست خود را برای رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا که در دهه سوم دی ماه سال جاری به میزبانی کشور بحرین برگزار می‌شود آماده می‌کنند.

هدایت تیم ملی برعهده مجید رحیمی‌زاده است که مهدی قشقایی‌راد و مهدی رهبری از اصفهان به عنوان دستیار در کنار او حضور دارند. پیش از رحیمی‌زاده هدایت تیم ملی در بازی‌های آسیایی هانگژو و انتخابی المپیک برعهده وسلین ویوویچ بود و شهدادمرتجی و حمیدصادق شاه‌نشین به عنوان دستیاران ایرانی او را همراهی می‌کردند که پس از کسب نتایج ضعیف فدراسیون هندبال هدایت تیم ملی را به کادر ایرانی سپرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613087

مهمترین اخبار ایران و جهان: