نیوز سیتی!
05 فروردین 1402 - 19:56

عاملان قدرت نمایی با اسلحه شکاری در آق قلا دستگیر شدند

آق قلا- فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا گفت: دو نفر از مجرمان سابقه دار شهرستان آق قلا که با استفاده از سلاح شکاری اقدام به قدرت نمایی می کردند، توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اکبر سجادی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری و قدرت نمایی با سلاح گرم در شهرستان، بلافاصله مأموران پلیس امنیت عمومی به محله ای مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی آق قلا ادامه داد: مأموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، دو متهم سابقه دار متواری و تحت تعقیب قضائی را که سوابقی از قبیل تیراندازی منجر به جرح داشتند را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در دو عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سجادی بیان کرد: از متهمان پس از دستگیری دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا بیان کرد: پلیس برای ارتقاء احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند و شهروندان می‌توانند هرگونه عمل مجرمانه و موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1109887

مهمترین اخبار ایران و جهان: