نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 09:51

امنیت مرزها را با جانفشانی خود تضمین می‌کنیم

اردبیل- جانشین فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت مرزها بسیار مهم و ارزشمند است و مرزداران با جانفشانی خود امنیت و ثبات مرزی را تضمین می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین ستاره شامگاه سه‌شنبه در پیش اجلاسیه کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل با محوریت شهدای مرزبانی اردبیل اظهار کرد: ما امنیت مرزها را برای دفاع از این مرز و بوم و ناموس کشور بسیار مهم و ارزشمند می‌دانیم و با آگاهی از توطئه دشمنان سعی می‌کنیم در این عرصه ایثارگرانه و با شجاعت جانفشانی کنیم.

وی تصریح کرد: مرزبانان غیور ایران اسلامی در انجام مأموریت خود از هیچ مجاهدتی دریغ نمی‌کنند و بر این باورند بالاتر از دفاع از آب و خاک این کشور، دفاع از ارزش‌ها است که در هشت سال دفاع مقدس نتیجه و ثمره آن را به عینه مشاهده کردیم.

جانشین فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما اگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و فرامین امامین انقلاب را فراموش کنیم، قطعاً با ضربه مهلک از سوی توطئه‌گران روبه‌رو خواهیم شد در حالی که اصل برای نیروهای مسلح کشور صیانت از این گنجینه عظیم ارزشی و معنوی است.

ستاره افزود: دشمن در تغییر تاکتیک مقابله با جمهوری اسلامی ایران به این نتیجه رسیده تا افکار عمومی و همچنین ذهن جوانان ما را مخدوش کرده و علیه انقلاب اسلامی آشوب هویتی و فتنه فرهنگی به راه بیندازد که قطعاً در این حرکت نیز ناکام خواهد ماند.

وی هوشیاری ملت ایران را بسیار مهم و اساسی عنوان کرد و ادامه داد: مرزبانی استان اردبیل به وجود ۱۶۹ شهید والامقام افتخار می‌کند و همواره در تلاش هستیم تا زمینه دفاع و صیانت از این خون‌های پاک و مرام بی‌نظیر را فراهم کنیم.

جانشین فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: کشور ما از جوانان پاک و مخلص بی‌بهره نیست بلکه شایسته است با درایت تمام و شناخت این ظرفیت‌ها تلاش مؤثرتری را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از ۲ کتاب «قاسمیان زمان» و «سرداران نوجوان» رونمایی شد و در کنار برگزاری یادواره شهدای مرزبانی، نمایشگاهی از دستاوردهای عفاف و حجاب نیز برپا شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1184943

مهمترین اخبار ایران و جهان: