نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 12:46

امام جمعه بابلسر: محاکم قضایی پرونده شهادت شهید سلیمانی را سریع‌تر بررسی کند

امام جمعه بابلسر با اشاره به اینکه شهید سلیمانی باید به نسل فعلی و آینده معرفی شود،گفت: از محاکم قضایی درخواست داریم نسبت به این موضوع اقدام فوری انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر در مراسم خطبه نماز جمعه این هفته که مقارن شد با مراسم تشییع پیکر آیت‌الله عباسعلی سلیمانی که با بغض سنگین وی و اشک‌های پی درپی قرائت شده بود، اظهار کرد: ایشان بیش از ۴۰ سال در تریبون نمازجمعه استان‌های مختلف مردم را به تقوا توصیه کرده و خود البته در تقوا جز انسان‌های پیش رو بوده است.

وی با اشاره حضور مردم مختلف از استان‌های سیستان و بلوچستان، کاشان و مازندران، تصریح کرد: ایشان بیش از نیم قرن مجاهدت در راه خدا مزدش را با شهادت در سن ۷۶ سالگی گرفته است.

امام جمعه بابلسر با تسلیت به محضر رهبر انقلاب اسلامی،گفت: شهید سلیمانی همه زندگی‌اش را وقف اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی اضافه کرد: ایشان انسان مفید و موثر در همه عرصه‌های بوده است و در همه مسؤولیت‌ها به دنبال ترویج فرهنگ اسلامی بوده است.

قلی‌پور یادآور شد: شاگردی از رهبر معظم انقلاب از ایشان یک اسوه ساخته و به عنوان الگو می‌تواند در جامعه معرفی شود، ایشان در هر نقطه‌ای که حضور داشت منادی وحدت بوده است.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم زمینه‌ساز  یک وحدت و همبستگی دیگر در جامعه شده است،ادامه داد: همه زندگی‌ ایشان در راه ترویج اسلام ناب صرف شده است و ایشان گوش به فرمان ولی فقیه بودند و راه را گم نکرده بودند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به اینکه شهید سلیمانی باید به نسل فعلی و آینده معرفی شود، در پایان گفت: از محاکم قضایی درخواست داریم نسبت به این موضوع اقدام فوری انجام دهد.

به گزارش فارس، این صحبت پایانی امام جمعه بابلسر مرد استقبال نمازگزاران قرار گرفته است و آنها نیز با تکبیر خواستار پیگیری فوری قضایی در این مسأله شدند.

پایان پیام/ ۸۶۰۰۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1173587

مهمترین اخبار ایران و جهان: