نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 12:42

۶ گروه از دانش آموز دختر گلستانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۶ گروه از کاروان های راهیان نور دختران دانش آموز گلستانی به تعداد ۲۶۴ نفر به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل مصدقی، پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ۶ گروه از کاروان‌های راهیان نور دختران دانش آموز استان از شهرستان‌های گرگان، رامیان، آزادشهر، گالیکش و مینودشت به تعداد ۲۶۴ نفر صبح امروز به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: دو گروه از این کاروان‌ها از شهرستان گرگان و با مشایعت مسئولان سپاه و آموزش و پرورش، فرماندار و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان به مناطق جنگی اعزام شدند.

وی ادامه داد: برای اعزام ۲۲ گروه از کاروان‌های راهیان نور اعم از پسران و دختران دانش آموز، دانشجویان و بسیج محلات به مناطق جنگی برنامه ریزی شده است.

مصدقی افزود: از اواخر دی ماه و همزمان با اجرای طرح تاکنون چهار گروه پسران و ۶ گروه دختران دانش آموز به مناطق جنگی اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به اینکه روند اعزام کاروان‌های برنامه ریزی شده به مناطق جنگی تا سوم فرودین ماه ۱۴۰۲ و قبل از ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: برای تامین سلامت جانی و ایمنی این کاروان‌ها از ناوگان و رانندگان واجد شرایط فنی و طی هماهنگی و جلسات متعدد با صنوف حمل و نقل، استفاده شده تا کاروان‌ها با نظم و ترتیب به مدت چهار شبانه روز به این مناطق اعزام شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1019843

مهمترین اخبار ایران و جهان: