نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 09:13

دیدار فرمانده نیروی دریایی سپاه از خانواده شهید امنیت مشهد

مشهد ـ فرمانده نیروی دریایی سپاه با دیدار از خانواده دانیال رضازاده دانشجوی شهید امنیت مشهد از آنان تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری شامگاه شنبه در حاشیه مراسم تشییع شهید گمنام در مشهد مقدس، از خانواده شهید امنیت مشهد، دانیال رضا زاده تجلیل و تقدیر کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در این دیدار معنوی خطاب به مادر شهید رضا زاده اظهار کرد: خداوند متعال را بابت این توفیق که شما در زمره خانواده معظم شهدا قرار داد شکر گزار باشید و برای ما دعا کنید که بتوانیم سربازی سربلند برای ولایت باشیم و «إن شاءالله» عاقبت به خیر شویم.

وی با اشاره به اجر و پاداش شهید، تصریح کرد: شهدا قبل از اینکه شهید شوند شهید بودند و به نوعی انتخاب شده هستند و ما به عنوان یک سرباز و خادم ملت از شما مادر گرامی که با تربیت دینی و مؤمنانه خود، این فرزند عزیز را این گونه برای اسلام و ولایت تربیت نمودید، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

مادر شهید رضا زاده با تقدیر از سردار تنگسیری گفت: من یک فرزند بیشتر نداشتم ولی اگر فرزندان دیگری هم می‌داشتم تقدیم اسلام و ولایت فقیه می‌کردم و ما همه خود را فدای رهبری عزیز و حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (حفظه الله) می‌دانیم و همیشه خود را بدهکار انقلاب و نظام اسلامی می‌دانیم و إن شاءالله حضرت آقا زنده و سلامت باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 946787

مهمترین اخبار ایران و جهان: