نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 19:08

تعیین تکلیف پرونده ۳ هزار متقاضی مسکن در همدان

استاندار همدان گفت: تاکنون پرونده بیش از ۳ هزار متقاضی از متقاضیان مسکن در دولت گذشته تعیین تکلیف شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان،  علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه برای مردمی شدن اطلاع‌رسانی از همه افراد حقیقی موثر در این شورا استفاده می‌‌شود اظهار کرد: سرلوحه امپراطوری رسانه‌های معاند، القای این است که نظام جمهوری اسلامی به بن بست رسیده است.

وی با بیان اینکه دشمنان مردم و انقلاب، تمام توان خود را بر روی برجسته کردن مباحث اقتصادی گذاشته‌اند گفت: با وجود همه تحریم‌ها، جمهوری اسلامی همچنان صلابت و قدرت خود را حفظ کرده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم عقلانیت و منطق حاکم است افزود: دغدغه‌ همه مدیران استانی و شهرستانی، خدمت و خدمت‌رسانی به مردم است.

وی وظیفه اصحاب رسانه را ایجاد امید و اطلاع‌رسانی اقدامات و دستاوردهای نظام دانست و گفت: رسانه‌های معاند قصد دارند مردم را در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهند، اما غافل از اینکه انقلاب اسلامی از آغاز مردمی بوده است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه دولت با وجود همه مشکلاتی که بر سر راهش قرار دارد، به طور جدی به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است افزود: اصحاب رسانه باید با اطلاع‌رسانی‌ دقیق، مردم را از انگیزه‌های دشمنان نظام آگاه کنند.

وی گفت: به خاطر استحکام و قوام این شورا، علاوه بر افراد حقوقی، از افراد حقیقی که در عرصه اطلاع رسانی و حوزه انعکاس اخبار تخصص دارند استفاده می‌کنیم.

استاندار همدان‌ افزود: در راستای جهاد تبیین، از افراد شاخص و پیشکسوت در‌ مجموعه‌ و تشکل‌های مختلف برای بهتر عمل کردن در زمینه اطلاع‌رسانی، دعوت کردیم که در عرصه جهاد تبیین همکاری و پیشنهاد بدهند.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، منشوری ۱۲گانه ار محورهای اساسی برای شورای اطلاع‌رسانی تهیه و تدوین کرده است تاکید کرد: این منشور در جلسات کارشناسی شورای اطلاع رسانی استان، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

قاسمی‌فرزاد گفت: مهمترین موضوع حاکم بر منشور ۱۲ گانه، مقابله با سیاه‌نمایی‌های دشمنان نظام است که سعی دارند مردم را از اقداماتی که جمهوری اسلامی در راستای خدمت و خدمت رسانی به مردم انجام داده است، گمراه کنند.

وی افزود: از اقدامات مهمی که اصحاب رسانه باید انجام دهند، ایجاد نشاط و امید است که باید آن را به طور‌ خلاقانه اطلاع‌‌رسانی کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه تلاش دولت رفع مشکلات و گره‌گشایی از مسائل معیشتی و اقتصادی مردم است گفت: دولت در حال تکمیل زیرساخت‌های نیمه‌تمام در سطح استان است.

وی افزود: اقدامات خوب و موثری در زمینه طرح نهضت ملی مسکن در استان انجام شده و به زودی زمین‌ها برای ساخت و ساز به متقاضیان واگذار خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد گفت: تعداد متقاضیانی که در دولت قبل در قالب طرح اقدام ملی ثبت نام و پول پرداخت کرده‌اند ۵ هزار نفر هستند.

وی افزود: تاکنون پرونده بیش از ۳ هزار متقاضی از متقاضیان مسکن در دولت گذشته تعیین تکلیف شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

پایان پیام/۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 941187

مهمترین اخبار ایران و جهان: