نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 19:52

تارتار: با تمرکز بالا می‌توانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم/ صحبت در مورد نقل و انتقالات زود است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در طول هفته سعی کردیم بازیکنان خود را در رابطه با اهمیت این بازی توجیه کنیم و اگر کم اشتباه باشیم و تمرکز بالایی داشته باشیم می‌توانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری قبل از دیدار با نفت ‌آبادان اظهار داشت: تیم نفت بعد از تعطیلات با تغییراتی که داشته است تیم متفاوتی شده است، نساجی را در مازندران شکست داد و مقابل استقلال نیز بازی پایاپایی را انجام داد، کار سختی را داریم چون تیم نفت جزو تیم‌هایی است که خطر سقوط را احساس می‌کند.

وی افزود: در طول هفته سعی کردیم بازیکنان خود را در رابطه با اهمیت این بازی توجیه کنیم، روی نقاط ضعف و قوت تیم نفت کار کردیم، اگر کم اشتباه باشیم و تمرکز بالایی داشته باشیم می‌توانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم و جایگاه خود را بهبود ببخشیم.

تارتار در رابطه با مصدومیت‌های‌ فراوان و فعالیت ذوب‌آهن در نقل و انتقالات نیم‌فصل خاطرنشان کرد: در تمام تیم‌ها مثل بارسلونا و بایرن هم مصدومیت وجود دارد، کریم بنزما نیز جام‌جهانی را به خاطر مصدومیت از دست داد، اگر مصدومیت در حین تمرینات باشد، اشکال از تمرینات تیم است، اما ما باقرپسند را در بازی با تراکتور، ابراهیم‌زاده را در بازی با ملوان و سجاد آشوری را در بازی با نفت مسجد سلیمان از دست دادیم، بازیکنان هم باید مراقب و حرفه‌ای باشند که انصافا بازیکنان ذوب‌آهن رعایت می‌کنند.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: بازی‌های پرفشار هم عامل دیگری برای مصدومیت است، برای نقل و انتقالات صحبت زود است، دو بازی دیگر داریم که می‌خواهیم با جایگاهی خوبی به نقل و انتقالات برسیم، احتمالا ۳، ۴ تغییر در فصل نقل و انتقالات خواهیم داشت؛ در پایان باید بگویم همچنان امیدواریم هوادارانمان در ورزشگاه حضور داشته باشند و از حضور آن‌ها استفاده کنیم.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 942743

مهمترین اخبار ایران و جهان: