نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 12:29

دانشگاه پیام نور هرمزگان پژوهشکده نفت و انرژی در سواحل مکران راه اندازی می کند

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان اعلام کرد، مذاکرات جدی برای راه اندازی پژوهشکده نفت و انرژی صورت گرفته است و دستورات مکتوب لازم از وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری اخذ شده است.

منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه پیشرفت و توسعه منطقه ی مکران نیازمند برنامه ریزی هدفمندی است که در این راستا بدنبال راه اندازی پژوهشکده نفت و انرژی در هرمزگان هستیم.

وی با اشاره به اینکه توسعه همه جانبه  مکران مورد توجه ویژه  مقام معظم رهبری و نظام می باشد، اظهار داشت؛ از این منطقه به عنوان هاب انرژی و پتروشیمی به زودی صنایع بزرگی را در بر خواهند گرفت که تربیت نیروی انسانی مورد نیاز این صنایع از واجبات استان است.

 رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت؛ در همین راستا دانشگاه پیام نور رسالت تاسیس پژوهشکده نفت و انرژی را برای خود انتخاب کرده است و در حال اخذ مجوز تاسیس و راه اندازی می باشد.

فرهادی خاطر نشان کرد؛ یکی از مهمترین آرمانهای مد نظر که در پی تحقق آن می باشیم تربیت نیروی  انسانی خلاق و توانمند و نوآور در این زمینه می باشد که در رابطه با اجرای این مهم  در پی تدوین و  حصول برنامه مدون می باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 921988

مهمترین اخبار ایران و جهان: