نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 12:18

تقدیر امام جمعه خرمشهر از اقدامات معاونت فرهنگی منطقه آزاد اروند

امام جمعه شهرستان خرمشهر، ضمن تقدیر از اقدامات معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و خلال ماه مبارک رمضان، از دولت درخواست کرد که برای این شهرستان، ردیف بودجه فرهنگی-عمرانی تعیین کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور، در خطبه‌های نماز عید فطر این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان، بیان کرد: از همه دستگاه‌هایی که در خلال ماه مبارک رمضان زمینه برگزاری مجالس ذکر، تلاوت قرآن، دعا و مناجات را فراهم آوردند تقدیر می‌کنم.

وی افزود: معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در این میان، وظیفه مستقیمی در پوشش امورات فرهنگی و مذهبی صورت داد که شایسته‌ تقدیر است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن اشاره به سفر قریب‌الوقوع رییس جمهور به استان خوزستان، خاطرنشان کرد: لازم است ردیف بودجه‌ای برای اقدامات فرهنگی و عمرانی از سوی دولت برای شهرستان خرمشهر در نظر گرفته شود، چرا که این شهرستان پذیرای زائران بسیار زیادی در طول سال است که برای زیارت اربعین سالار شهیدان و یادمان‌ها و مناطق عملیاتی به این منطقه سفر می‌کنند.

خطیب جمعه شهرستان خرمشهر، یادآور شد: خرمشهر نیاز دارد که یک بودجه مستقل فرهنگی-عمرانی داشته باشد تا پاسخگوی این حجم زائر حرم ابا عبدالله(ع) و حرم شهدای جنگ تحمیلی باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1164300

مهمترین اخبار ایران و جهان: